Viva Beauty Excelsior Cell Restore and Repair Cream

9:02 дп

Ще восени придбала собі «потужніший» (в плані поживності), ніж звичні («легші») для мене креми від швейцарського бренду Viva Beauty. Дистриб’ютор у Львові – компанія Vivasan. Крем Excelsior буквально ідеальний на зиму – живить, зміцнює та захищає епідерміс. На літо чи теплу осінь для мого комбінованого типу шкіри він трішки жирнуватий. Натомість, для сухого типу Excelsior буде розкішним «ковтком свіжого повітря».

Крем відверто дивує власною формулою: високоактивний екстракт стовбурових клітин альпійської троянди (запатентований президентом компанії Intrakosmed), екстракт ягід годжі, натуральні масла (ши, кокосове та макадамського горіха), гіалуронова кислота, сквален, алантоїн та вітамін Е утворюються ефективну синергію, спрямовану на подолання перших проявів старіння шкіри обличчя (по суті, це мій перший анти віковий крем). Я не боюсь використовувати засоби для старіючої шкіри, особливо взимку, адже вони дають більш інтенсивне живлення епідермісу під час морозів у порівнянні із простішими зволожуючими засобами. Дія Excelsior спрямована на підсилення тургору шкіри, розгладження зморшок та попередження утворенню нових. Упаковка – «геніальна» помпа. На мою думку, це – оптимальний спосіб збереження всіх активних речовин засобу без «втручання» мікробів). Кількість продукту – 50 мл. Замовляла крем у подруги Наталі - Фейсбук.




Отож, мої враження від крему буквально фантастичні. Оскільки продукт виготовлено у Швейцарії, я цілковито довіряю якості та правдивому підбору інгредієнтів. Текстура засобу в міру густа, а запах легкий та приємний. На обличчя наноситься досить економно. Поглинається епідермісом швидко, не залишаючи масної плівки. З власних спостережень, крем Excelsior володіє зігріваючими властивостями (або ж формула активно і не менш позитивно впливає на обмінні процеси шкіри). А отже, він чудово підійде в якості «вечірнього» догляду. Хоча, я пробувала Excelsior як базу під тон для денного макіяжу – працює ідеально. Під час «зимового» періоду користування моя шкіра точно не суха, як зазвичай трапляється "в морози чи вітри". Навпаки, відчуваю укріплення та розгладження поверхні обличчя.
На мою думку, склад крему Excelsior умовно кажучи «люксовий», упаковка теж. Обличчя неймовірно задоволене, тому, сміливо рекомендую покупку.

You Might Also Like

6 comments

  1. Склад цікавий дуже. І свотч крему просто шикарний - одразу видно, що ляже гарно дуже.
    Вірочко, а поверх ти використовуєш спф?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спеціально спф не використовую, але маю деякі засоби із включеним у склад спф. Дякую

      Видалити
  2. Мені подобаються такі складові в догляді, особливо коли вони ще й гарно працюють. По собі знаю що знайти підходящий по всіх питаннях крем не так вже й просто. А помпа то взагалі супер! Вірочка, дякую за огляд! Кремчик справді цікавий!

    ВідповістиВидалити
  3. Нова для мене марка, обов'язково придивлюсь) люблю керма з такою текстурою використовувати на ніч) Дякую за огляд)
    Віра, запрошую прийняти участь у giveaway у блозі http://beyoutiful.com.ua

    ВідповістиВидалити