Silkat Restitutive Conditioner

2:44 дп

З радістю повідомляю, що знайшла хороший для мого типу волосся кондиціонер. Якщо коротко про очікування від вдалого засобу, то після етапу просушення волосся зобов'язане проявляти ефект «сипучості» та обєму. А ще – формула кондиціонеру повинна містити більше корисних елементів, аніж шкідливих (це якщо висловлюватися «згрубша»).
 Silkat Restitutive Conditioner – це засіб від італійської професійної компанії по догляду за волоссям. Збагачений екстрактом фітопланктона, а отже, зволожує структуру волосся і зберігає оптимальний гідро-ліпідний баланс.

У цьому кондиціонері мені подобається буквально все: текстура в міру густа, але податлива в плані розподілення певної кількості засобу по довжині волосся. Як наслідок, використання досить економне. Ефект після просушення приємно дивує чистотою волосся «до скрипу» (звісно, шампунь теж має значення). Волосся обємне, але пригладжене і «холодне» (зволожене) на дотик. Абсолютно відсутнє відчуття липкості чи важкості.
На мою думку, Silkat Restitutive Conditioner вигідно купувати – за 1000мл продукту орієнтовно 750 грн із доставкою. Оскільки в упаковці засобу аж літр, замовлення можна поділити із подругою.

Я неймовірно задоволена цим кондиціонером і сміливо рекомендую його придбання.





You Might Also Like

10 comments

  1. Я теж люблю об'єм після кондиционеру, а ще щоб волосся було блискуче. Дякую за гарний відгук! З цією маркую не знайома, але знаю що італійці роблять гарну косметику.

    ВідповістиВидалити
  2. Катруся, бальзам дуже хороший і вигідно

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавий дуже кондиціонер.
    Я люблю "італійців", вони якісно доглядають за волоссям. Хоча зараз я "підсіла" на Ейвон :)
    Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж оцінила "італійців". А від Ейвон який догляд?

      Видалити
  4. Дякую за огляд!
    Колись використовувала "італійців" (здається, бренд Alter Ego та Rolland), але таку марку не пробувала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. знайомі компанії!! продукція вам сподобалась?

      Видалити
    2. В цілому, непогано, але не те, щоб щось вау) Нічого негативного сказати не можу. Пам'ятаю, що у одного з кондиціонерів Alter Ego був шалено приємний аромат☺
      P.S. якщо зручно, до мене можна на "ти" ;)

      Видалити
  5. Красивый текстурный вид могут придать текстурирующие спреи для волос, по крайней мере они должны быть в косметичке

    ВідповістиВидалити