Colourpop super shock shadow

1:46 дп

Молодий американський бренд Colourpop, разом із такими «побратимами», як Morphe, MakeupGeek, Anastasia BH чи Becca, набуває стратосферної популярності завдяки «блогерським оваціям». У Штатах, власне, блогери – це рушійна сила, що однозначно сприяє (а точніше, є запорукою) успішності тих чи інших косметичних одиниць. Зірками блогери стають у випадку мільйонних підписок на власний ресурс. Будучи підкріпленими високим рейтингом завдяки глядачам, блогери отримують від компаній пропозиції взяти участь у розробці спільних майбутніх косметичних бестселлерів. Звісно, пізніше у маркетингових розрахунках присутній «елемент інтриги» (блогери іноді змушені проявляти неабияку акторську майстерність, щоб досягнути цієї мети), а ще – «унікальності» нового продукту (чи ряду речей). Як наслідок, коли результат спільної праці вступає у продаж, мільйони дівчат та хлопців у всьому світі поспішають придбати «творіння» блогера-кумира, а пізніше діляться в Інстаграм чи Снепчет захопленням/розчаруванням від відтінків-текстур-носибельності тіней-помад-олівців і тому подібне.

Мені імпонує KathleenLights хорошим смаком у виборі косметики та щирістю у спілкуванні з підписниками. Вже неодноразово вступала вона у коллаборації із компанією Colourpop. Будучи відповідальною за відтінки, Kathleen вкладає в основу концепції продукту власні уподобання.
Тіні від Colourpop вирізняються з-поміж інших унікальністю текстури – кремово-суфлейної. Як блогер, маю на меті «скуштувати» якнайбільше варіантів засобів, щоби вміти адаптовувати набуті знання у майбутньому. Отож, спокусилась на 2 матових відтінки, створених KathleenLights - Відео

Тіні Glow представляють собою напівпрозорий молочно-кремовий відтінок. Як стверджує Kathleen, він ідеальний для хайлайтингу в зоні під бровами та у кутиках очей, якщо більше імпонує матовий ефект. Цікавим є те, що хоч фініш тіней матовий, проте присутній легкий сатиновий перелив. Це дуже хороше рішення, адже нівелюється ефект неприродної «крейдової білизни». Тобто, можна вважати, що відтінок Glow адаптивний. Текстура тіней мусова, але не «пластилінова», - пензликом (або пальцями) наноситься півномірно і без комочків. Пігментація середня, але достатня для підсвічення потрібних зон. 

Тіні Cornelious – це винятково матовий карамельний відтінок із теплим підтоном. Створений для поглиблення складки повік. А ще – як основа подальшої набудови градієнту. Відтінок прекрасно адаптує «холодний» варіант підбору тіней, або ж може слугувати «соло» у денному макіяжі, коли хочеться «простоти». Текстура мусова і, на мою думку, менш податлива. Пігментація також доволі низька. 

Отож, якщо говорити про мої враження від конкретних тіней Colourpop, то я трішки розчарована. В плані текстури, споживач отримує незвичний мусовий, але стійкий продукт, який іноді (все-таки) тікає у «пластиліновий» ефект. Пігментація – від середнього до низького. Плюсом можна вважати слугування тіней як бази під основний відтінок за рахунок «клейкості». Cornelious видався мені сухуватим і невираженим, проте Glow, назагал, сподобався. Я не тестувала шиммерні варіанти тіней від вищезгаданої компанії, але говорять, що вони мають кращу пігментацію. Стосовно податливості у розтушовці, то працювати із матовими тінями легко, на мою думку.
Замовляли для мене продукцію Colourpop дівчата з be_beauty_lviv (Інстаграм).



You Might Also Like

7 comments

  1. Жаль, що тіні не дуже сподобались, вони такі нахайплені. В мене колись давно був матовий відтінок, але як на мене тушувався погано, трохи плямами, тому віддала, але от шимер дуууже пігментований, обовязково спробуй ще якийсь шимер :)

    ВідповістиВидалити
  2. Вірочка, дякую за огляд. Шкода що тіні не дуже вразили. До мене одні їдуть - So Quiche. Сподіваюсь сподобаються ))

    ВідповістиВидалити
  3. У мене є з десяток хотілок в тінях, я обов'язково їх потроху придбаю. Проте, вони всі шимерні, я не люблю матові тіні.
    Вірочко, за пост дякую, мене зараз дуже цікавить цей бренд :)

    ВідповістиВидалити
  4. жаль, что не особо впечатлили тени, возможно оттенки просто не те)
    очень хочу попробовать декоративную косметику этой марки!

    ВідповістиВидалити
  5. Як же усі хвалять ці тіні, а я чомусь більше до помадок схиляюсь)

    ВідповістиВидалити