Помада та олівець для губ від MAC у відтінку Whirl

5:43 дп

Недавно оглядала свою колекцію косметики і зауважила, що більша половина речей – це МАС. Безперечно, продукція від однойменного бренду винятково якісна, а ще – «грамотна». Так звана «грамотність» проявляється в оптимальних модифікаціях відтінків та текстур згідно зі світовими модними тенденціями, які, так чи інакше, можуть бути «applied» простими споживачами. Маю на увазі, що якість косметики від МАС рівносильно високо оцінюють як мейкап-професіонали для «едіторіалс» світового рівня, так і «косметичні ентузіасти». Простими словами, більшість людей на нашій планеті поважають косметику від МАС).

Сьогодні розповім про олівець та помаду для губ у відтінку Whirl
Отож, «глибокий нюд» у варіанті з Whirl - це середньої інтенсивності коричневий із рожево-фіолетовим підтоном. Матова текстура помади лягає на губи рівномірно та без полос. Пігментація у формулі продукту висока, а це передбачає насиченість відтінку та стійкість макіяжу губ. Переконана, що відтінок Whirl універсальний і цілком «носибельний». Напевне, такого плану коричневі тони помад можуть певним чином відлякувати користувачів косметики, адже побутує думка, що коричневі мають тенденцію візуально «додавати зрілості». Особисто я не спостерігаю цього ефекту із власною зовнішністю. Радше навпаки, відчуваю підсилення впевненості у собі, коли «одягаю» коричневу помаду. Стійкість помад від МАС – хороша. Запах – приємно-солодкий та ненав’язливий, а ще – характерний (впізнаваний) серед усіх помад бренду.
Стосовно олівців для губ від МАС, то іноді вони «сухуваті». Маю один у відомому відтінку Subculture і можу впевнено стверджувати, що користуватися ним непросто. Проте, відтінок олівця Whirl текстурою ну дуже м’який та приємний, - досить легко промалювати контур, чи скоригувати форму.

Переконана, що продукція для губ від МАС справді достойна і вартує Вашої уваги.

На губах відтінок Whirl невдовзі продемонструю у своєму Інстаграм – virakoshlata.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ну не гниленьке яблучко аж ніяк.
    Так, глибокий нюд, який буде актуальним завжди своєю універсальністю.
    Але - я вже тобі писала - Віро, тобі дуже-дуже личать яскраві помади.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, я памятаю) справді люблю яскраві відтінки) дякую

      Видалити
  2. Whirl то моя давня хотілка, як на мене розкішний колір :) в мене чомусь навпкаи дуже мало "маку", тільки зараз до мене їде їхня перша помада :)

    ВідповістиВидалити
  3. ооо чудово!!! а який відтінок?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взяла Impassioned, дуже люблю коралові відтінки, і спокусилась на їхню святкову упаковочку з Лускунчику :)

      Видалити
  4. Красивий колір!
    А я все мрію про матові MAC у відтінках Please Me та Ruby Woo.

    ВідповістиВидалити
  5. Шкода, що на губах немає фото, було б дуже цікаво.))
    http://aleksandraoleksenko.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в інстаграмі незабаром покажу відтінок на губах virakoshlata

      Видалити
  6. А мене чогось MAC поки що оминає ), нічого ще не доводилося спробувати. Хоча впевнена в якості та в тому що сподобається. Якщо й щось спробувати, то з чого почати рекомендуєш, з помади?

    ВідповістиВидалити