Morphe Pressed Pigments

10:23 дп

Будучи беззаперечним фанатом американського косметичного бренду Morphe, не могла я не спробувати новинку компанії – пресовані пігменти. Знаємо, що зазвичай пігменти для макіяжу представлені у розсипчастому форматі (як ряд відтінків від МАС чи Inglot). Morphe, в свою чергу, пропонує більш зручний варіант – пресовані тіні-пігменти. Звісно, професійні візажисти часто змушені приборкувати розсипчасті текстури для оптимізації робочого процесу і реалізації наперед продуманого образу. Проте, ентузіасти як я не завжди охочі «бавитися» із «зоряною пилюкою», яка під час макіяжу частенько розлітається у різні сторони.
Саме тому, пресовані пігменти від Morphe надзвичайно мене зацікавили.

Колекцію представляють 30 відтінків неймовірної краси. Як запевняє виробник, всі тіні високопігментовані, а текстура продукту винятково м’яка та «масляна». Основу формули становлять 80% чистого пігменту, який, в свою чергу, здатний створити ефект багатовимірного вилискування. 
Для «денного» варіанту макіяжу пропонується наносити тіні сухим пензликом чи спонжем, а для більш виразного – вологим. «На пробу» я обрала два відтінки (схожих у колекції немає) – Untamed та Make a Statement! Ціна за одиницю – 6$. Кількість в грамах – 3 (дуже щедро, враховуючи відносно невисоку ціну).
Untamed – насичений нешимерний винний відтінок. На мою думку, це досить сміливі та оригінальні тіні. Сатинова «масляна» текстура лягає на рухомі повіки мов ніжна вуаль. Untamed не стільки «металлік», скільки неймовірно ніжний сатин. Люблю його в центр повік як кольоровий акцент, або ж під чорні стрілочки чи олівець. Видається мені, що Untamed увиразнює колір моїх очей. Дуже люблю його.
Make a Statement! уособлює темний «смарагд». Для «смоукі ай» він чудовий. Стосовно текстури, відтінок Make a Statement! кардинально відрізняється від Untamed: в першому пігмент має вигляд «комочків» і дуже!!!! насичений. Відверто, я ще не зустрічала настільки пігментованої формули продукту. Наступна особливість Make a Statement! полягає в тому, що саме цей пігмент варто наносити на повіки, власне, пальцями, а не пензликом. Справа в том, що пензлик (в тому числі із натуральним ворсом) не здатний «розтерти» пігмент для цілковитого розкриття відтінку. Make a Statement! прекрасний для насиченого «смоукі ай».

Отож, мої враження від обидвох відтінків тіней-пігментів винятково хороші. Вважаю, що за 6$ отримаємо великий об’єм справді якісного продукту для макіяжу очей. До речі, на офіційному сайті (website) такі відтінки, як Champagne Nights, Conceited чи Mimosa Sunday можуть слугувати класним хайлайтером – обов’язково спробую.                                                 

You Might Also Like

8 comments

  1. Які кольори, дуже дуже гарні відтінки вибрала :) Я теж дуже хочу ці пігменти спробувати :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні відтінки, цікаво було б подивитись макіяж з ними)

    ВідповістиВидалити
  3. Вірочко, ти мені Америку відкриваєш :)
    Вони неймовірно шикарнющі! Я зараз залипну на сайті і роботане буде зроблена :)))

    ВідповістиВидалити
  4. Видно одразу що пігментація вражаюча. І відтінки суперові. Таки доберуся і до цієї марки )). Вірочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити