Юля Беспятчук – мій особистий дилер)

6:09 дп



Косметику я люблю, скільки себе пам’ятаю. Щороку я відкривала для себе нові фірми, нові одиниці макіяжу, нові текстури. Звісно, постійно тестуючи цікаві речі, мої особисті вподобання і стандарти у виборі косметики змінюються відповідно. Це означає, що зараз я досить прискіпливо обираю засоби, які потім наношу на обличчя. 



Занурившись в «ютюбне блогерства», де дівчата зі всього світу діляться своїми косметичними знахідками, я впевнилася в тому, що дуже часто справді хорошу косметику потрібно замовляти «за океаном», а саме, в США, Японії, Кореї або ж у Європі. І ось мені на допомогу прийшла пані Юля, яка, власне, професійно займається замовленням речей (косметика, одяг) у всьому світі. Не можу передати тієї радості, коли отримуєш тінюшки чи румяшки, про які так довго мрієш і чекаєш. Фактично, добру третину одиниць косметики, про які я Вам розповім у наступних статтях, я придбала завдяки пані Юлі, яка терпеливо дослухалась до моїх прохань, старанно вишукувала сайти, де дешевше і справді дуже допомогла. Щиро їй вдячна і дуже рекомендую Вам її послуги. 

Контакт Юлі Беспятчук - https://www.facebook.com/profile.php?id=100001072968112
Мобільний телефон - 063 016 68 06

You Might Also Like

0 comments