My certain speculations upon beauty world

1:12 дп


Світовий (амер.) косметичний ринок – це широкий та безмежно глибокий океан пропозицій для вже «балуваного» споживача. Океан манить і більше не відпускає, особливо тих, хто хоч раз вдихнув на повні груди його аромат, або ж зловив крупну рибину, якщо в душі він – палкий Хемінгвей.

Сучасна індустрія краси, безперечно, має напрацьовану схему роботи, що буквально вражає своєю масштабністю та ефективністю. Якщо 7 років тому - на світанку блогерського явища, споживач, часто не вчитуючись в опис продукту, брав з поличок універмагів «те, що є» - поява beauty gurus виявилася доленосною та gamechanging для виробника в першу чергу. Користуючись «різношерстою» косметикою багатьох компаній, прості дівчата та хлопці рік за роком та крок за кроком, часто «методом тику», розвинули власний «косметичний смак». Навчившись майстерно демонструвати набуті знання та навики, вже на сьогодні багато з них називають себе експертами в сфері краси. Як наслідок, люди у всьому світі, відчуваючи резонанс, спорідненість та «спільне коріння», прислухаються не до зірок з рекламних кампаній, як було колись, а до «гуру» з народу. Це, в свою чергу, стимулює виробників косметики та їхніх маркетологів чесати потилицю, щоб поточно та надалі потужно вразити «гуру» ну дуже пігментованими новими масляними тінями, чи нереально ефективним кремом для звилин. Мета на сьогодні банально проста: ажіотаж, фурор, дискурси, блогерські перепалки. Акули в океані створюють потасовку, яка завжди приносить вигоду у вигляді купюр та чітко окресленої сфери впливу. Піднімається гігантська хвиля в океані і накриває з головою тих споживачів, хто вже «підсів» на новинки. Цікавим феноменом можна вважати факт: маючи буквально шафи помад, вони (споживачі) все одно купують нові!!! Часто причина проста – Таті чи Джеклін казали, що саме ця помадка від Марк Джейкобс ну дуже класна!)

Як би там не було, прогрес – це вже не регрес, і навіть не застій, що дуже важливо. Добре тим, хто слідкує за beauty світом від початку, або хоча б зі середини «двіжу». В такому випадку легко зорієнтуватися і розставити пріоритети, а також розвинути власний смак у виборі косметики. Що ж робити «новачкам» у споживацькій сфері краси, коли так хочеться нового крему для обличчя), до прикладу. В інтернеті їх так багато, а вільних коштів не дуже!? Власне хочеться одного, але справді хорошого крему бодай на початок.

Отож, коли дізнаєшся про статусний бренд із первинно не дуже демократичними цінами, який пропонує власне «відгалуження» із продуктами казкової (як сам стверджує) ефективності за ну дуже низьку ціну – вірити в запропонований концепт чи ні? Затарюватися баночками, чи вагатися, занурившись у блогерські огляди?

У наступній статті вже, обіцяю, коротко розповім про цікаву компанію The Ordinary. Спробувала парочку їхніх продуктів, які детально опишу.

You Might Also Like

2 comments

  1. Хороша і правильна стаття.
    Я зазвичай звикла шукати для себе тим самим методом наукового тику :)
    Цікаво буде почитати твої враження від The Ordinary. Я теж поклала на них око, але поки є що юзати.

    ВідповістиВидалити