I’m Real Lotus/Green Tea Sheet Masks від Tony Moly

1:18 дп


За період більше трьох років активного користування косметикою (декоративна і догляд) можу впевнено заявити, що корейський ринок 100% не для мене. Хоч безмежно дивує європейських та американських споживачів розмаїття концептів чудодійних косметичних засобів типу «слиз равлика» у кремі, чи «помідорова маска», чи пересичені SPF-фактором СС, ВВ, … і тд, якщо уважно вивчити склад більшості продуктів, поряд із «корисностями» побачимо ряд дико шкідливих для шкіри інгредієнтів.

Крім того, варто взяти до уваги факт – клімат, в якому живуть корейці, відрізняється від нашого. В них спостерігається висока вологість повітря і такий дешевий інгредієнт у більшості засобів, як гліцерин гарно її притягує та утримує в шкірі. Для нас наявність гліцерину в косметиці дає миттєвий ефект свіжості та насиченості, проте це лише нетривала ілюзія, адже глибинні шари дерми недоотримуть достатньо корисних елементів – знову ж таки через мантію гліцерину, SPF та решту шкідливих речовин, які створюють своєрідний парниковий ефект. Отже, висновок: склад корейських продуктів як мінімум потрібно вивчати перед тим, як купувати. Як максимум – повністю відмовитися від них на користь дорожчих, але перевірених європейських чи американських брендів зі статусом.

На такі роздуми надихнула мене Юля Павлик – засновниця косметичного бренду по догляду за обличчям і тілом Natural Emulsion. Жінка за освітою – фармацевт-провізор, а отже – добре розуміється на інгредієнтах у косметиці та знає різні нюанси. Коли мене цікавить склад того чи іншого продукту, звертаюся до Юлі за консультацією.


Отож, влітку із замовленням Ipsi Bag отримала я 2 тканинні маски від відомого корейського бренду Tony Moly. Відверто, жодного разу не пробувала їх і не маю бажання. Адже, поцікавившись складом цих масок, розумію, що на обличчя цього наносити не хочу. На фото серед складників другим після води бачимо гліцерин – створює ілюзію зволоження, завдяки чому ми настільки любимо корейські продукти – за, власне, миттєвий ефект свіжості. Як на мене, краще користуватися косметикою без спецефектів, а з послідовним і стабільним корисним впливом. Для корейців із вологим кліматом гліцерин якраз «ловить» вологу, але ж у наших широтах немає високої вологості.

Наступним шкідливим складником є Methylpropanediol – це розчинник і стабілізатор, похідне від багатоатомного спирту. Має властивість потрапляти у глибокі шари шкіри, переносячи зі собою решту шкідливих речовин. Як наслідок, приносить дермі шкоду.

Звичайно, присутні у складі екстракти рослин, але на мою думку, їхній корисний ефект нівелюється за рахунок присутності шкідливих елементів. Вже краще привчити себе регулярно наносити на шкіру кашки з огірка, томату, меду і тому подібне, ніж купувати «невідомощо».

Я вирішила не використовувати ці маски і Вам не рекомендую. Юлі Павлик вдячна за консультацію.

You Might Also Like

2 comments

  1. Дуже цікавий відгук вийшов :)
    Хоча насправді я чекала досвіду після використання, але такий формат є шикарним!
    Я азіатську косметику люблю, моя шкіра від неї не страждає. Хіба що равликами перенаситилась.
    Але вже трохи "приїлося", хочеться вивчати нове.
    Твої роздуми мене зацікавили дуже.

    ВідповістиВидалити