Argana Gloss Serum від Vitasan Origin Switzerland

6:01 дп


Я одна з тих блогерок, хто щиро вірить в «силу» олійок для волосся. Звісно, твердження про те, що більшість з них здатна склеїти посічені кінчики мене надто не надихає, адже це - чистої води видумка. Проте гадаю, що регулярні походи до перукаря на стрижку, разом із подальшим використанням власне олійок чи серумів, які не потрібно змивати, однозначно оздоровлять волосся будь-якого типу. Основне, щоб у складі продукту було якнайменше силіконів, які мають здатність щільно огортати кожну волосинку, немов мантія, не пропускаючи корисних інгредієнтів. Таким чином створюється лише ілюзія оздоровлення волосся, а нам цього не потрібно.

Я поважаю компанію Vivasan, яка дає можливість користуватися істинно якісними швейцарськими продуктами. В особистому косметичному арсеналі маю безліч їхніх продуктів і зазвичай задоволена всім. В даному випадку не може бути винятком олійка для волосся Argana Gloss Serum.


В основі продукту лежить славнозвісна цінна арганова олія, яку часто називають рідким марокканським золотом. Олія містить безліч корисних сполук, серед яких виділяють вітамін Е. Argana Gloss Serum живить та відновлює довжину та кінчики волосся, не залишаючи неприємних відчуттів липкості та важкості.


Насправді, з мого досвіду саме ця олійка дійсно працює, як і заявлено виробником. Лише липкість та важкість на пасмах може бути відчутною, якщо нанести надто велику кількість засобу. На мою довжину нижче пліч достатньо одного натиску помпи – не більше і не менше. Оскільки олійка доволі густа і консистенцією нагадує гель, я наношу її на напівпросушену довжину волосся. Подобається продукт своєю економністю – маємо 50 мл у зручному якісному флаконі. Аромат доволі інтенсивний, проте швидко зникає.


Argana Gloss Serum від Vivasan мені справді подобається, тому покупку рекомендую.

You Might Also Like

0 comments