Suemade with nature – натуральна косметика львівського мануфактурного виробництва

8:09 дп

Провулок Андріоллі у самому центрі Львова (навпроти правого боку Ратуші) славиться не лише затишним кафе «На бамбетлі». Буквально поруч із ним принишкла маленька, але не менш затишна крамничка із натуральною косметикою ручної роботи Suemade. Пригадую, ловила я краєм погляду вивіску, інтуїтивно прагнула зайти і оглянути крам, але вільного часу завжди бракувало. Аж коли приблизно місяць тому запросила нас, блогерів, на зустріч-презентацію власниця бренду – пані Анна Сташкова. Отож, отримала я ідеальну нагоду «скуштувати» продукцію, створену вручну.

Відверто кажучи, декілька років тому я не надто «фанатіла» від винятково «натуральної» косметики. Радше, мене приваблювала вагомість та впізнаваність обраного мною бренду у ринковій ієрархії (ох же ці провінційні звичаї)). Видавалося мені, що відомі бренди творитимуть з моєю зовнішністю дива. Назагал, саме так і є. Проте, навіщо «летіти за море у пошуках щастя», якщо поряд, у рідному місті, виробляються достойні речі. 

Під час зустрічі зі Suemade, пані Анна – приємна та розумна жінка, розповіла нам про зародження, розвиток та процвітання власного концепту. Асортимент продукції вражає кількісно та якісно. Маємо змогу обрати різні види мила ручної роботи, масла для волосся, нігтів, тіла. Також, зацікавили мене гідролати, креми для обличчя та скраби. Під час виробництва продукції на своєрідній маленькій фабриці у Львові, задіяні лише натуральні рослинні інгредієнти.

З метою безпосередньо близького ознайомлення із продукцією, пані Анна подарувала нам низку пробників із засобами, а ще кожна із нас мала нагоду обрати будь-яке мило ручної роботи на власний смак і потребу.

Скажу одразу – продукція дуже хороша. «Хороша» в моєму розумінні це - як мінімум, безпечна, і як максимум – ефективна. Додатково вирішила придбати гідролат троянди (для всіх типів шкіри). Якщо коротко, то гідролат – це вода, зібрана після дистиляції рослин при виготовленні ефірних олій. Ця рідина містить певний відсоток ефірної олії і ряд додаткових корисних речовин. Я буквально обожнюю гідролати (з різних рослин), адже вони впливають на шкіру як тонік – балансують, зволожують та підсилюють дію крему. Саме так! Я спочатку дифузую)) гідролат на вмите обличчя, і одразу ж на вологу поверхню наношу крем. До речі, дехто порівнює гідролати із термальною водою в плані ефективності. Я вважаю, що саме гідролати діють краще. Я спостерігаю постійне покращення моєї шкіри і це дуже втішає. А головне, що після підсихання на обличчі розпиленого гідролата, відчуття стягнутості шкіри цілковито відсутнє.

Після завершення грудного вигодовування я спостерігала погіршення стану моїх нігтів - вони часто ламались і розшаровувались. Отож, придбала масло для нігтів. Склад (видно на фото), власне кажучи, сприяє укріпленню нігтьової пластини і підживлення кутикули. Відверто, я не вірила, що нігті «магічним» способом стануть міцніші. Думалось мені: «Принаймні, кутикулу підживлю». Не повірите!!!, але буквально після тижня щоденного вмасовування цього маселка, нігті в рази стали міцнішими. Дуже рекомендую.
Із мила я обрала традиційне кастильське для процедур купання моєї дитини. Мило виявилося досить податливим (слизьким) під дією теплої води і дуже приємним у використанні. Оскільки брусок щедро-великий, я розрізала його на дві половинки. Після миття шкіра рук не стягнута, хоч мило піниться добре і ефективно відмиває бруд.

Оскільки пробничків із різноманітними засобами отримала досить багато, вдаватися у детальний опис не буду. Виокремлю лише крем для обличчя «Жасмин», який дуже!!!! позитивно мене вразив, а ще – дитячий крем. Шкіра малюка була вдоволена поживністю та відсутністю неприємної масності.
Стосовно мого остаточного враження від продукціїї компанії Suemade, то вона мені однозначно подобається. Крім того, ціни на крам досить помірні, на мою думку.
Окрема подяка пані Анні Сташковій за запрошення і надану можливість відкрити для себе хороші косметичні речі.

You Might Also Like

8 comments

  1. У нас тоже магазинчие Suemade есть, время от времени устраиваю на него набеги: очень нравятся их гидролаты:) а еще глину черную купила - с аптечной ни в какое сравнение не идет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ооо чудово!!! а я дуже хочу квіткове бельді для обличчя - дуже сподобався)

      Видалити
  2. Вірочка, дуже цікавий огляд! Я в своєму косметичному житті теж відкрила гідролати і до термальних вод більше не тягне ). Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся))) я довикористала свою термалку від Уряж і дуже рада!!!! Гідролати - це сила! Дякую тобі

      Видалити
  3. Я немного знакома с маркой и согласна с тобой - Анна очень умная и приятная женщина, а косметика заслуживает внимания:)

    ВідповістиВидалити
  4. Я люблю такі невеличкі бренди ручної роботи. Все робиться з душею і дуже уважно.
    З гідролатами я лише починаю знайомитися, але вони дійсно кращі за термальну воду.
    Дякую за пост!

    ВідповістиВидалити