Ретинолово-гліколевий пілінг

9:34 дп

Десять років тому шкіра мого обличчя була проблемною. Постійна висипка і розширені пори дуже мене турбували. Звісно, вдома я винятково якісно очищала шкіру, відвідувала косметологів та дерматологів, коригувала дієту, але результату у вигляді хоча б деякого полегшення не було. Допоки не зустріла Тетяну Іванівну – косметолога, яку люблю та поважаю вже більше шести років. З нею ми пройшли курс глибокого фенолового пілінгу, після якого поверхня шкіри обличчя буквально відпадала клаптями. Звісно, перед тим був підготовчий мигдалевий пілінг (легкий варіант), глибока чистка і решту супутніх процедур, таких, як ензимні маски та дарсонвалізація. Скажу впевнено, що для мене пілінги – процедура винятково ефективна. Виявляється, вона ефективна не лише для жирно-проблемного типу шкіри, а ще для виснаженого та «старіючого». Основна ідея дієвості полягає у «спалюванні» «певновідсотковими» кислотами верхнього (або ж більш глибокого шару - залежно від виду пілінгу) епідермісу для видалення «відпрацьованих» клітин шкіри. Коли «старіша гвардія» відпадає, автоматично «активується» «молоде покоління». Воно «моторно» працює над створенням нової, покращеної системи власного середовища. Як наслідок, маємо «розовішу», свіжішу та здоровішу шкіру. Бонусом є те, що «кисле» середовище не дозволяє бактеріям (а ще, кліщеві демодекс) активно розмножуватись – їм стає вкрай некомфортно. Отож, простими словами – шкіра отримує корисний «стрес», який стимулює обмінні процеси і дозволяє їй бути як мінімум здоровою, як максимум – красивою та сяючою.
Перспектива процедури фенолового пілінгу крута, насправді. Проте, є ряд фактів, які мене дуже «стримують» від подальшої реалізації. По-перше, це недешево, по-друге, це «боляче», і по-третє – мінімум тиждень Ви ходитимете із червоним!!! стягненим!!!!, болючим на дотик обличчям (не жартую). Справа в тому, що спалюється досить пристойний верхній шар шкіри, а регенерація (повна) вимагає часу (для постійно працюючих цей варіант може бути буквально неприйнятним).
Отож, висновок: якщо у Вас потужно-проблемна шкіра – робіть інтенсивне пілінгування у салоні під наглядом вправного спеціаліста. Якщо ж стан епідермісу «плюс-мінус» «норм» - мажтеся періодично вдома ретинолово-гліколевим легким поверхневим фруктовим безпечним пілінгом, як роблю із задоволенням я. 

Юля Павлик - Facebook, про продукти якої неодноразово пишу у блозі, зробила мені ексклюзивно (якщо попросите, зробить і Вам) 25%-й фруктовий пілінг – рідину із приємним ароматом, яку наношу на попередньо вмите і просушене обличчя два рази на тиждень. Наношу тонким шаром (текстура рідка) і чекаю 20 хв. Пізніше, вмиваю обличчя теплою водою і наношу зволожуючий чи підживлюючий крем. Ніколи не «зачіпаю» зону під очима, коли проводжу процедуру пілінгу (можливо, частково зону «гусячих лапок» з метою профілактики їхньої появи). Як наслідок, маю світлішу!! вирівняну!!! підтягнуту!!!! і гладеньку!!!! шкіру обличчя. Висипка, що раніше була, помітно зменшилась. Больових відчуттів чи почервоніння під час домашньої процедури ретинолово-гліколевого пілінгування нема. Видимого відлущення верхніх шарів епідермісу теж не спостерігаю. Одним словом, дуже рекомендую кислоти для шкіри, особливо в осінньо-зимовий період.

You Might Also Like

14 comments

  1. Класна штука! Я думаю записатися до твого косметолога взимку, коли в мене будуть канікули)) Може в нас теж все складеться!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. штука дійсно ефективна) але не завжди вичтачає мені наснаги на потужний пілінг

      Видалити
  2. Вірочка, дякую за огляд! Пілінги в домашніх умовах я дуже поважаю, у майстра ще не робила.

    ВідповістиВидалити
  3. Ти так хвалиш свого косметолога) Це круто знайти свого спеціаліста)
    Дуже цікавий пілінг, але 25% це ж дуже велика концентрація, так?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 25% - це не дуже велика концентрація. якраз ніжно-середній варіант. думаю, хотіла більше відсотків.

      Видалити
  4. А я ще нічого не пробувала з кислотами, але хочу. Треба написати до Юлі, хай і мені щось зробить таке))

    ВідповістиВидалити
  5. Я пробувала кислотний пілінг Холі Ленд минулої зими. Можливо, він мені був заслабкий, бо ефект я бачила, але не такий, на який сподівалась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. напевне, відсоток кислот був середнім, але ефект всеодно є), запевняю

      Видалити
    2. дякую за пост :)
      я вчора поспілкувалась з Юлею і замовила у неї такий же пілінг :)

      Видалити
  6. Ще не пробувала кислотні пілінги. Не знаю, чи підійдуть мені, у мене комбінована, схильна до масності шкіра. І може трохи куперозу є. Десь читала, що такі пілінги ускладнюють стан куперозу((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. моя шкіра теж схильна до куперозу, але пілінги , навпаки, загартовують

      Видалити
  7. А какой бы уз скрабер тут посоветовали бы???

    ВідповістиВидалити