Face Brushes Part 2 (Morphe)

11:44 пп

Про компанію Morphe Brushes - https://www.morphebrushes.com/ я дізналася від топових американських блогерів більше року тому. На той час вона була молодим амбіційним проектом і, власне кажучи, зіркова  ютюберка Jaclyn Hill video ввела Morphe у загальноамериканський (і не лише) вжиток та подарувала йому справжню популярність. Morphe мають стабільний статус бренду, що презентує винятково якісні речі. Зокрема, це стосується пензликів для макіяжу. Звісно, після оргазмічних овацій Jaclyn Hill, всі (і блогери, і мейкап-ентузіасти) ринулись замовляти пензлики від однойменної компанії. Як наслідок, фактично всі закохалисть у виняткову якість та ефективність, а ще ціну – досить демократичну. Що мене найбільше дивує, це факт актуальності Morphe до цих пір. Маю на увазі, що статки ютюберів сягають небувалих висот і вони легко можуть дозволити собі круті пензлики ручної роботи від японських майстрів. Проте, регулярно проглядаючи їхні ролики, я розумію, що зірки ютюбу натхненно продовжують юзати Morphe і пишатися тим, що вони американці).
Я «довіряю» думці Jaclyn Hill, вважаю цю даму винятково талановитою. Тому, спокусилась на декілька пензликів, про які вона особливо «співала». Якщо надати загальну характеристику, то всі пензлики (і синтетичний, і натуральний ворс) дуже м’які, миються гарно, сохнуть швидко, волоски не випадають (не жартую), а корпус пензликів міцний та надійний. 
З колекції Elite (старіша версія) придбала Е4. Цей прекрасний багатофункціональний пензлик із оригінальним косим зрізом відмінно набирає пігмент і переносить його на обличчя дуже плавно та делікатно. Я використовую Е4 тільки для нанесення рум’ян. Ідеальна форма цього пензлика дозволяє «чітке потрапляння» згідно розмірів моїх щічок))). Думаю, можна ним і контурувати обличчя, і легко пудрувати, а ще – бронзувати. Єдине, існує думка, що бронзер більш реалістично виглядає на обличчі, якщо наносити пігмент пензликами із натуральним ворсом. Відверто, погоджуюсь із цим частково, адже розповім пізніше про штучний ворс, який ідеально бронзує периферії обличчя. Назагал, я дуже!!!!!! рекомендую Вам Е4.
Пензлик Morphe М510 потрапив до мене випадково/помилково. Отож, історія: я дуже марила пензликом М523. Jaclyn Hill рекомендувала його для контурування (у відео все проглянете). Замовляє мені всі пензлики зі Штатів Юля Беспятчук. Зазвичай, помилок не було. Проте, замість очікуваного М523 прилітає до мене М510 – крупнуватий тушувальний пензлик із натуральним ворсом. Я була трішки розчарована і дуже здивована. Отож, вирішили ми повідомити компанії Morphe про помилку: сфотографували пензлик, просили компенсації. Отож, до цих пір відповіді нема!!!! Майте на увазі цей факт. Всупереч моїй любові та повазі до Morphe, такого плану непорозуміння менеджери компанії не змогли «заменеджити», на жаль. Але!!!!!! М510 чудесний і, як мінімум, подвійно-функціональний: з його допомогою можна нанести хайлайтер сухих текстур (досить непогано виходить, але для цього в мене є кращі варіанти пензликів), а ще – чітке контурування та бронзування. Ось саме для цього варіант М510 буквально геніальний без перебільшень. Вилиці промальовуються чітко та реалістично. Пігмент на шкіру переноситься відмінно. Тушування здійснюється дуже якісно. Одним словом, я дико задоволена, адже отримала прекрасну альтернативу пензлику М523. Шкода лише, що різницю в ціні бренд Morphe не відшкодував.
Пензлики Morphe дуже якісні та ефективні, вибір різноцільових варіантів приємно дивує, тому, рекомендую покупку сміливо!

You Might Also Like

6 comments

  1. Вірочка, дякую що розповіла! Я про ці пензлі теж чула, але не маю їх. Шкода, що магазин не відреагував на свою помилку. А продовження буде? Бо бачу ще пензлики на фоні про які б хотіла почути ).

    ВідповістиВидалити
  2. буде продовження, Катруся) дякую

    ВідповістиВидалити
  3. Чула багато хорошого про ці пензлі) А М510 такий крутий, нещодавно бачила як якась блогерка подібним наносила і рум'яна, і контур і хайлайтер - один пензлик замінює цілих три)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Я бачила це навіть у Ніккі туторіалз) Вона дуже любить Морфі)

      Видалити
    2. а можеш сказати як звуть ту дівчину-блогера з Канади, про яку ти вчора розповідала?

      Видалити
  4. Звісно!!! Ось її канал - https://www.youtube.com/channel/UCX7hbrZOkAQX7ugsX-5M0rQ

    ВідповістиВидалити