Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer (Light, Neutral)

3:04 дп


Наслухалася від американських блогерів похвали та овацій стосовно консилеру від Urban Decay. Придбала і розчарована, адже зазначеної виробником в тому числі ефективності він не має, на жаль.

Перше, що здивувало – це напівпрозорість (тобто, недостатня пігментованість) продукту під час нанесення на конкретні зони. Хоч текстура приємна та податлива до розтушування, консилер не здатний приховати потемніння, зокрема, у внутрішніх кутиках очей. Друге, що роздратувало, це маркування відтінку - Light, Neutral, проте він виявився жовтуватим. Я очікувала середньої щільності маскування і підсвітку у зоні очей. Проте, цього не змогла досягнути, адже відтінок бежево-жовтий. Третє – текстура окислюється на моїй шкірі. Окислюється означає темніє після нанесення та розтушовки. А це нівелює мої прагнення підсвітити зону очей.


З того, що подобається у продукті – це зручна упаковка. Справді швидко та приємно користуватися такого плану аплікатором. Правда те, що консилер не «залипає». Тобто, після закріплення пудрою не підкреслює сухість та не потрапляє у текстуру шкіри некрасивим чином).


Думала довго, що робити з цим консилером. Дала спробувати подрузі – теж не перекрив її темні кола. Вирішила використовувати як базу під тіні. В принципі, справляється добре.

В найближчому майбутньому маю на меті спробувати популярний Shape Tape від Tarte. Сподіваюся, овації про нього будуть правдивими.


You Might Also Like

1 comments

  1. Я вирішила почати знайомство з консилером з Катріс - але щоб я сильно вражена була - не скажу. Чи то я не розумію саме призначення консилера? Я його відчуваю під очима і бачу... хоч як тонко і прозоро наношу і розтушовую...

    ВідповістиВидалити