The Power of Red Lips

11:06 дп

Не можу сказати, що раніше боялася «червоних губ» у власній зовнішності. Радше, почувала відповідальність за досить провокативну ідею у самовираженні шляхом макіяжу. Я чудово усвідомлювала: для того, щоб червона помада на губах виглядала «дорого», слід грамотно підібрати відтінок згідно кольоротипу зовнішності. Також стан шкіри зобов’язаний  бути наближеним до ідеального (в тому числі, власне, губи), адже будь-які яскраві відтінки помад однозначно притягують увагу до «канвасу» - шкіри. Крім того, чудово, коли пігментація помади «космічна», проте текстура легка і, як наслідок, невідчутна на губах. Справа в тому, що «одягаючи» яскраву помаду, Ви свідомо та несвідомо переймаєте роль ділової, сміливої, амбіційної та впевненої у собі жінки. Відчуваючи дискомфорт на губах у вигляді «липкості» чи нестійкості червоної помади, цілковито вжитися у роль може і не вдатися. А отже, мета «червоних губ» не досягне своєї цілі.

Зібравши докупи вищезгадані «нюанси», я довший час вагалася у виборі варіантів помад серед «бюджету» чи «люксу». Але, прислухавшись до порад улюблених блогерів-візажистів, щаслива визнати, що на сьогодні користуюсь буквально чудесними помадами.

У колекції маю дві класичні червоні помади виняткової краси. Перший варіант від Герлен у відтінку Garconne, а другий – Mac. Відтінок - Russian Red. Звісно, червона помада вимагає «узгодженого» макіяжу очей (ідеальними вважаю чорні «стрілки», лише туш, або ж легкий «смоукі»), а ще – певного емоційного настрою та «святковості». Або ж коли хочеться поповнення енергії (здавна панує думка, що червоний колір насичує). З власних спостережень запримітила, що червоний відтінок помади увиразнює моє обличчя, ніби підсвічуючи шкіру зі середини.

Обидві вищезгадані помади прекрасно уживаються із моїм підтоном шкіри, візуально омолоджують та «пожвавлюють» риси обличчя. Сукупність цих спецефектів створює мені неповторний настрій святковості, настільки важливий у період новорічних свят.

На завершення хочу запевнити Вас, що якраз ЧЕРВОНА помада зобов’язана бути як мінімум недешевою, і як максимум  - розкішною. У цьому випадку Ви обов’язково відчуєте істинне задоволення, суміжне з радістю.

You Might Also Like

15 comments

  1. Червоні помади однозначно мої улюблені, із задоволенням ношу їх цілий рік :) Погоджуюсь, що червоний має бути гарно підібраний, я наприклад найбільш люблю оранжево\коралово-червоні. Але не впевнена, що обовязково мають бути дорогі, одні з моїх улюблений червоних памад від Колорпопу, за якихось $5 :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. в мене віддавна "пунктик" - червона помада має бути дорогою). Але погоджуюсь, що колорпоп мають крутезні відтінки! Коралові теж полюбляю і хочу на весну якусь придбати)

      Видалити
    2. Мені от на весну\літо, тільки коралові :) Тобі до речі червоні дуууже личать, краса :)

      Видалити
    3. дякую) який в тебе відтінок Колорпопу?

      Видалити
    4. В мене Trust me... і Fighter, я люблю Trust me... більше, бо він в matte x формулі, і я обожнюю матові губи, плюс ця формула мега стійка :)

      Видалити
  2. Дуже гарний макіяж) Тобі дуже личить акцент на губи)
    Я не великий фанат червоного на губах (може не зайшла ідеальний тон) і наразі маю лише одну помадку в цьому кольорі. Тепер аж захотілось ще щось червоне купити)

    ВідповістиВидалити
  3. Вірочка, тобі так пасує червоний! От згодна з тобою що червоні губи потребують майже ідеальної шкіри. Тому сама вдягаю червоний, коли шкіра "спокійна" ). Але настрою і справді така помада додає ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якраз червоні помади надихають мене доглядати за шкірою. Дякую, Катя

      Видалити
  4. Вірочко, як ти гарно і правильно описала всі ключові моменти, аби "одягнути" губи в червоний.
    Тобі дуже гарно! Просто неймовірно! Це найелегантніше, що може бути.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже красиво! Розкішний відтіночок! Треба й себе до червоного привчати потихеньку ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іноді дивуюсь, на скільки чарівно змінюється вираз обличчя завдяки червоній помаді

      Видалити
  6. Я обожнюю червоні губи. В мене найнайулюбленіша червона помада від Кольор Карамель.

    ВідповістиВидалити