Контурування обличчя з допомогою техніки Draping

3:53 дп

Буквально два дні тому проглянула я відео, в якому Ліза Елдрідж – креативний директор дому Lancôme, демонструє на собі техніку контурування обличчя із назвою «draping» відео. Як на мене, досить цікава манера застосування «макіяжних хитрощів», хоч і немолода. Виявляється, вищезгаданим способом захоплювалися у 1980-х роках. Отож, draping – це створення рельєфності обличчя шляхом виділення вилиць із допомогою яскравих рум’ян. Мета техніки – «оживити» обличчя, або ж простими словами – зробити його сяючим та яскравим.

Стандартно, контурують конкретні зони з допомогою сухих або ж кремових текстур коричнево-сіруватих відтінків. Таким чином, здійснюється імітація природної тіні під вилицями. Відповідно, ці зони обличчя виступають вперед, додатково підсилені хайлайтером у верхній частині.

Натомість, техніка draping пропонує моделювати обличчя з допомогою яскравих рум'ян, які наносять пензликом напівколом, починаючи від центру і до периферій. У відео Ліза демонструє необхідні попередні підготовчі етапи зволоження, хайлайтингу і тонування обличчя. Я все чемно зробила згідно інструкції і ось демонструю draping на своєму обличчі. З румян обрала відтінок Dainty від MAC, щоб максимально реалістично відтворити схему, запропоновану Лізою. Хайлайтер – Мері.

Відверто, «тема» цікава, але мені особисто вона навіює своєрідні «колишні» старомодні тренди в макіяжі, або ж певні «мотиви кабаре». А ще «намальовані» таким чином вилиці виглядають дуже «едіторіал». Тобто, обличчя ну дуже вже стилізоване. Хоча, погоджуюсь, що шкіра виглядає свіжою. Я люблю техніку контурування в макіяжі і думаю, час від часу звертатимусь до варіанту draping, особливо навесну. Але пігменту на пензлик набиратиму у два рази менше.

Поділіться зі мною думками про вищеописаний тренд, мені справді цікаво).

You Might Also Like

11 comments

  1. Підписана на Лізу, але тільки зараз це відео переглянула. Цікава загалом техніка, як і результат, теж хочу спробувати. Як на тобі мені подобається. Вірочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  2. Загалом цікаво, але погоджуюсь, що дуже вже едіторіал :) Думаю тут мега важливо підібрати правильні румяна і мати легку руку :) На собі навіть не знаю, чи наважилась би, бо на молочній шкірі всі румяна яскраві, але на тобі гарно виглядає :) До речі, що це за пензлик для румян на фото, шукаю щось таке :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це Морфі Е4 - дуже зручно наносити румяна. ворс синтетичний

      Видалити
    2. Дякую, треба буде собі такий взяти :)

      Видалити
  3. Цікава техніка, виглядає доволі красиво. Але на собі не ризикну таке робити, боюсь буду наче дівчинка з буряковими щічками (я дуже бліда)), та й рум'яна використовую дуже рідко.

    ВідповістиВидалити
  4. Оказывается, большую часть сознательной жизни я пользовалась этой техникой:) В критических случаях мне удается освежить лицо только таким образом - причем, кукольно-розовыми румянами и розовым же блеском для губ. Только так я могу скрыть иногда следы усталости и недосыпа)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. справді румяна рожевих відтінків дуже освіжають! я навіть більше їх люблю, ніж персикові) дякую

      Видалити
  5. я часто користуюсь цією технікою, тільки от назви не знала :)
    "методом наукового тику" я дійшла до того, що найбільше мені подобається саме так робити обличчя непласким. аж воно було вже давно винайдено :) тундра я :)
    дякую, Вірочко, дуже цікавий пост!

    ВідповістиВидалити
  6. Я люблю цю техніку і все життя нею користуюся, хоча ніколи не знала, що вона так називається. Вже давно помітила, що моє обличчя виглядає краще, коли наношу рум'яна не стандартно на щічки, а трошечни нижче, розтягуючи тушовку до вушок

    ВідповістиВидалити