Clinique Chubby Lash Fattening Mascara

2:15 дп

Туш для вій від Clinique серії Chubby Lash Fattening у відтінку 01 Jumbo Jet недарма популярна як серед блогерів, так і поміж звичайних користувачів. У зручну тубу лаконічного стилю виробник «запакував» нам 9 мл добре пігментованої текстури. Wand – аплікатор – має крупнішу, ніж у звичайних варіантах, форму і зроблений із силікону. Як заявлено виробником, туш здатна посилити густоту та об’єм вій. Маючи відповідний склад, формула продукту не викликає алергічних реакцій. Запах відсутній.

Щодо мої вражень від Clinique Chubby Lash Fattening Mascara, то туш однозначно подобається. Я належу до категорії користувачів, кому імпонують силіконові аплікатори. Туш добре промальовує і розділяє вії, не створюючи комочків чи певного … сухувато-пудрового ефекту. Погляд, як наслідок, яскравіший та «відкритий», але не «перевантажений». В принципі, «шипи» щіточки ефективно промальовують корені вій, хоч іноді можуть залишатися плями. Проте, ватними паличками ці «недоліки» стираються досить легко.


На мою думку, туш не осипається з повік протягом дня. Якщо порівняти Clinique Chubby Lash Fattening Mascara із варіантом Wonderful Mascara with Argan Oil від Rimmel (теж силіконовий аплікатор), то перший варіант мені більше до вподоби. Інтуїтивно «рука тягнеться», власне, до Clinique.


Назагал, вищеописана туш справді вартує овацій і безперечно рекомендую покупку.





You Might Also Like

6 comments

  1. Гарненька. Виглядає натурально, як я і люблю. В мене улюблена - high impact, але там щіточка класична. Вірочка, дякую що розповіла! Треба переключитися вже на іншу туш ))

    ВідповістиВидалити
  2. мені подобається щіточка. і туш гарно лежить, не перевантажуючи війки, проте підкреслює їх і виглядає гармонійно.
    я взагалі люблю і силіконові, і пухнасті.
    саме цю я не пробувала, проте вже кілька років маю улюбленицю Есті Лаудер об'ємну.
    Вірочко, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о ) я люблю Есті компанію. Це справжній косметичний гігант

      Видалити
  3. Дякую за огляд і за пораду) Беру до уваги цю туш ☺

    ВідповістиВидалити
  4. А мне как-то Клиник именно тушь не очень... Неплохо, но ничего особенного, причем, привозят из дьюти-фри презент и уже третью, наверное, именно Клиник:))))) Неудобно ж сказать: "не везите мне эту тушь, везите что-то другое")))))) Так и получается, что пробовала разные этой марки, но как-то посредственно все... Мой фаворит по-прежнему Живанши с тремя шариками в щеточке... А вообще Клиник, кроме туши, все остальное на высоте, особенно люблю их косметички с миниатюрками)

    ВідповістиВидалити