Рушничок для демакіяжу

10:14 дп

Для мене традиційним способом демакіяжу очей є використання одноразових ватних дисків. Зазвичай задіюю спеціальне молочко, або ж міцелярну воду. Такий варіант мене, назагал, влаштовував, допоки не спробувала чудову альтернативу – спеціальний багаторазовий м’який рушничок.

Ідея «плюшевого дива» полягає у регулярному процесі демакіяжу із подальшим пранням рушничка по мірі забруднення. В результаті, прослужить він досить довго.

Отож, щодо моїх вражень від «демакіяжного» рушничка, то вони дуже позитивні. Справді, неймовірно зручно на невеличку площу нанести потрібну кількість засобу і просто стерти мейк з очей. Матерія, з якої пошитий рушничок, на дотик дуже м’яка та ніжна до шкіри. Проте, волокна розчиняють макіяж відмінно, навіть водостійкий. Під час прання плями виводяться теж добре. Сохне тканина швидко. Думаю, можна й тонік чи лосьйон спробувати нанести на обличчя. Але моє основне цільове призначення – демакіяж.

Рушничок зручно зберігати у ванній кімнаті і справді хочеться ним користуватися. Отже, покупку рекомендую.

You Might Also Like

10 comments

  1. Чула про такий. Але чомусь думала що він в мене буде весь в плямах які не можна відіпрати )). Але якщо ти кажеш що проблем нема, то я тоді такий хочу )). Вірочка, дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Взагалі, від помади легкі рожеві плямки залишаються на віть після прання! Але для мене це невелика проблема

      Видалити
  2. Дякую за корисну інфу! Про рушнички чула, але ніколи не задумувалась над придбанням. Тепер хочу спробувати)

    ВідповістиВидалити
  3. О, я теж користуюсь рушничком для демакіяжу обличчя, купила в Next, дуже зручно! Дякую, Віра, за допис :)

    ВідповістиВидалити
  4. я про такий девайс навіть не чула.
    взагалі підхід дуже цікавий насправді.
    і треба придивитися, бо ватні диски мене не влаштовують цілком і повністю.
    Вірочко, дякую тобі за пост - ти аж відкрила мені америку :)

    ВідповістиВидалити
  5. Тоже впервые вижу такое чудо:))) Удобно, наверное, нужно будет поинтересоваться и себе найти) Спасибо за обзор)

    ВідповістиВидалити
  6. Вперше про демакіяж рушничком чую, хоча ще років 15 тому читала, як можна проводити омолоджуючі процедури за допомогою рушника!!!Дякую за цікаву статтю)

    ВідповістиВидалити