Air Fit Cushion SPF50+ by APIEU

5:12 дп

Остаточно запевнилась, що корейська косметика – «не моє» абсолютно.
Сьогодні розповім про новомодний формат тональної основи – «кушн». Стосовно концепції, то вона буквально геніальна: у компактну щільну упаковку із губкою всередині виробник «наливає» 13.5 грам тону. Поверх кришечки-заглушки упаковується спонж-аплікатор. Використання продукту передбачається лише в індивідуальному порядку, щоб дотриматися гігієнічності. Думаю, цільовою аудиторією «кушнів» можуть бути «офісні» дами, які матимуть змогу протягом робочого дня легко підправити макіяж. До слова, стійкість «кушнів» на обличчі середньо-низька, але присутній захист від ультрафіолету.

Отож, вкотре піддалась я вмовлянням улюбленої блогерки, і вирішила спробувати тон у форматі «кушн» Air Fit Cushion SPF50+ by APIEU №23. Крім того, як блогер, відчуваю потребу отримати схожий досвід.

Чесно-відверто, я незадоволена. Враховуючи усі «позитивні аргументи» стосовно вищеописаного формату, продуктом мені не хочеться користуватися і поясню, чому. По-перше, текстура крему дуже!!!!! рідка. Враження, що водичку змішали з пігментом. Хоча, пігментована добре. Внаслідок «водянистості», аплікатор не в змозі увібрати в себе оптимальну кількість засобу, щоб пришвидшити процес макіяжу. Проте, лягає тон на шкіру дуже тонким шаром і розтушовується добре. Виглядає на обличчі, мов «друга шкіра», але, увага!!!, першу годину. Пізніше, принаймні, на моїй шкірі це – вибілена лискуча маска. Фініш, як і заявлено, напіввологий. Аромат занадто інтенсивний. Важливо те, що у випадку дуже проблемної шкіри, то продукт лише підкреслить недоліки.


Та найбільше, що мене відштовхує від Air Fit Cushion SPF50+ by APIEU, це його «хімічний» склад. Що стосується тону, то я надаю перевагу більш «дорогим» складникам, ніж дешевим, як у цьому засобі. Перед тим, як писати статтю, я попросила консультації у Юлі Павлик, про яку вже писала. Вона – професійний фармацевт-технолог. Ось як Юля коротко прояснила мені значення присутніх у складі Air Fit Cushion SPF50+ by APIEU інгредієнтів: 1)циклопентаксан - циклічний силікон, дуже легкий, надає кушону "легкості" та "сухості". Перевага: дуже леткий, інертний зі шкірою і наступними компонентами, некомедогенний 2)ТІО2 - мінеральний механічний фільтр, створює основу кушону (текстуру), має сонцезахисні властивості. Недолік: комедогенний (обережно жирна шкіра!), часто містить домішки свинцю, заліза 3)гліцерин - тут виступає у якості покращення вязкості засобу 4)ПЕГ, гліколі - продукти нафтової переробки, можуть викликати утворення прищів та подразнення, дешевий продукт 5)купа диметиконів, для синергії першого продукту (але не всі вони є леткими і частина може залишатися на шкірі) 6)вода трояндова, екстракти ромашки, мяти 7)пігменти.


Хоч відтінок продукту найтемніший серед решту представлених, він добре адаптується до мого підтону шкіри. Нанесення і кінцевий результат продемонструю у відео форматі.

Вердикт - Air Fit Cushion SPF50+ by APIEU не рекомендую в якості покупки.




You Might Also Like

13 comments

  1. Ну от, а я вже приготувалась до хороших слів на адресу цього дива.
    У мене з азіатиками поки добре стосунки складаються. Декоративку дуже вже обережно пробую - але нічого так.
    На цей засіб було чимало позитивного написано і сказано. Проте, кожен по-своєму все сприймає. От МеріКей догляд всі так хвалять, а мені він нещадно забивав пори.
    Шкода, що він так себе поводить.
    Вірочко, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано, найбільше мене розлютив склад продукту, ну й фініш теж! дякую

      Видалити
  2. Чекатиму на відео. Я ще таких засобів не користувала, мені чомусь здається що вони занадто легкі і для ідеальної шкіри. Хоча звісно є ж певно різні.

    ВідповістиВидалити
  3. Ти категорична:)) А мені він дуже сподобався, і тримається на мені довше, а ніж серум буржуа або щось там від люмене))) але це все дійсно дуже індивідуально!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не знаю навіть, як пояснити всої враження від цього кушну

      Видалити
  4. Дякую за цікавий огляд!
    Я кушни навіть не хочу й пробувати, бо той напіввологий фініш... на моїй жирно-комбінованій шкірі буде виглядати страшнувато))
    Цікаво було дізнатись про склад, дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Цікавий відгук, всі так "дуріють" від корейської косметики, і от мні думалось, що не може ж воно всім підходити. Сама якщо чесно мало знайома, тому ще цікавіше читати. p.s. дуже чекаю на відео :)

    ВідповістиВидалити
  6. А мне так интересно его попробовать! Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за попередження! Я поки ще не дуже знайома з корейською косметикою!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за цікавий та корисний огляд!

    Буду рада дружбі блогами ♥ Julia Shkvo
    Підписалась на Ваш Блоггер)

    ВідповістиВидалити